sâmbătă, 14 februarie 2009

Multiplu si unic.


Blocuri masive din viata mea au pierit pentru totdeauna. Blocuri uriase, disparute, imprastiate, risipite in verbe, actiune, reminiscente, vis.

Niciodata n-am trait doar o viata, viata unei prietene, unei amante sau a unei fiice. Oriunde am fost si orice am facut, am trait vieti multiple. Astfel ca orice m-as hotari sa consider ca propria mea poveste, s-a pierdut, s-a topit, fuzionand indisolubil cu vietile, intamplarile si povestile altora.

Inchipuie-ti ca nu tii in maini decat propriul tau destin. Te afli pe pragul pantecelui matern si-ti omori timpul - sau vremea aceea care te ucide. stai acolo psalmodiind doxologia lucrurilor, la care nu poti ajunge.

Pentru vesnicie afara.

1 comentarii:

Gaby spunea...

si totusi iti dai seama ca esti doar o parte dintr-un multiplu si unic univers:)