joi, 2 iulie 2009

Calling from a different world


No escaping...
not for free
I fall down...hit the ground
Make a heavy sound

Every time you seem to come around.

Calc pe nisipul umed lasand pasi vizibili in urma, marea ii sterge, marea mereu sterge tot ce am lasat pierdut in timp si spatiu. Mi-e frica de ce urmeaza!

Ridic firele de nisip, le plimb fara sa aiba vreo directie; ele se lasa purtate, la fel cum oamenii sunt purtati de soarta. Soapte prelungi se ridicau in noapte, suieratul vantului e ingrozitor, ca si cand ar prevesti ceva.

Marea ma indeparteaza de lumea reala, ma atrage in lumea ei, ma ademeneste cu misterul ei; simt ca-mi poarta destinul pe valuri, dar ma instraineaza intr-o lume rece si albastra.

Viata intre vis si realitate, asta era totul in fond, nimic nu era altfel - nimic original - totul e plagiat din alta lume, ireal, imaginar..si totusi e aici intre oameni.

Muzica rasuna in fundal, trupu-mi devine din ce in ce mai usor, aproape ca nu-l mai simt. Ochii sunt inchisi, buzule intredeschise. Briza, ah, ce placuta e. Si totusi, de ce am lacrimi prelinse pe obraji?

Nu, nu vreau sa mai plec de aici. Stau cu picioarele-n apa rece si nu pot sa ma misc. Vreau sa merg inainte, catre abis, catre negrul adancimilor, catre recele etern. Tu sa-mi fii aerul care m-ar tine in viata, tu sa-mi fii perna pe care dorm, tu sa-mi dai hrana de care am nevoie.

Mi-e frica de moarte ! Sunt muritoare si asta imi taie respiratia si nu ma lasa sa fac nimic. Ma simt atat de mica intr-o lume ce sta in loc.

Vreau valuri, sunt incojurata de apa si nimic mai mult. Imi doresc sa raman aici pana cand soarele apune pentru ultima data, sa ma invelesc cu tine inainte de ultima noapte cu cerul instelat.

8 comentarii:

Darius spunea...

mare, hai la mare cat mai curand

Anonim spunea...

```poza mea :D
ce sweet.
mare.
30.
<3.

Illusion spunea...

dap, mare 8->

Soricica spunea...

Mhm. Ai ascultat "Fire de nisip" a lui Jenica Harja? Daca nu, o recomand. E o piesa tare frumoasa si se potriveste cu inceputul acestui post.

Alex spunea...

[Multumesc,scz ca am raspuns atat de tarziu dar abea acum am vazut commentul]

[Cat despre ce ai scris,fabulos]

[Intr'un mod ciudat imi starneste dorinta de a merge cat mai curand posibil,desi cred ca o sa int. weekend'ul care vine.Mereu mi'am dorit sa merg la mare pe motor si in sfarsit se intampla,alaturi de un prieten.]

Illusion spunea...

stai linistit, multumesc si eu :d

am scris asta pentru ca in ziua respectiva cativa prieteni erau in vama [eu nu m-am dus cu ei din diverse motive, primul fiind familia care...ma rog!]

la mare pe motor? cat de bine suna, trebuie neaparat sa-mi spui cum a fost dupa ce treci prin asa o experienta.

Alex spunea...

[Dap,o sa iti povestesc]

[Nu o sa stam mult ce'i drept,maxim 1 noapte,dar vrem sa scapam macar putin timp de Bucurestiu' asta jegos :)) ]

[Chitara mea si pachetu de tigari si un bilet doar dus catre necunoscut]

Illusion spunea...

bucurestiul e oribil. un oribil necesar pentru ca ne-am obisnuit sa traim aici.

Each memorable verse of a true poet has two or three times the written content.